คงเป็นเทรนด์ไปแล้วสำหรับการเปิดตัวบิวตี้แบรนด์ของเหล่าเซเล็บ เพราะล่าสุดนักร้องสาวซ่า Lady Gaga ได้ประกาศปล่อยแบรนด์เมกอัพของตัวเองออกมาให้สาวกลิตเติ้ล มอนสเตอร์ได้เปย์กันแล้ว ภายใต้ชื่อแบรนด์ว่า “HAUS LABORATORIES”หรืออินสตาแกรม @HAUSLABS ซึ่งไอเท็มที่เธอจะวางขายเป็นชิ้นแรกคือลิปกลอสและลิปไลเนอร์ แถมยังเป็นแบรนด์แรกที่ได้วางขายอย่างเป็นทางการในเว็บไซต์ขายของออนไลน์ชื่อดังอย่าง Amazon ด้วย โดยจะเปิดขายให้ช้อปกันในวันที่ 15 กรกฎาคมนี้ ใครเป็นแฟนคลับสาวคนนี้เตรียมกด CF รัวๆ
View this post on Instagram
EXCLUSIVE | Lady Gaga partners with Amazon for long-awaited beauty launch. In an exclusive interview, the singer, actress and new-found beauty entrepreneur gives us a first look at her new cosmetics line, Haus Laboratories. The brand draws inspiration from Gaga’s early days as an aspiring artist in lower Manhattan, applying drugstore #makeup to form what would become her signature look. Starting in September, Haus will sell kits combining lip gloss, lip liner and all-over colour. “Colour is completely transformative – it’s powerful, it’s beautiful, and it’s how I found my voice with makeup,” says #LadyGaga, who has long positioned herself as the embodiment of authenticity and inclusivity. Indeed, #HausLaboratories is set up to be the opposite of the filtered, Facetuned brand of “authenticity” spawned by the Instagram era. Lady Gaga has immense ambitions for what she terms her “start-up.” Her end goal of building a global cosmetics empire is clear from her choice of retail partners: Haus Laboratories will be the first major beauty brand to launch exclusively on #Amazon. But the decision is not without risks. Though cosmetics sales on the site are growing fast, it has yet to cement its status as a beauty destination, or prove it can launch a high-profile brand in the spaces. Continue reading on businessoffashion.com [Link in bio] ????: @hauslabs
A post shared by The Business of Fashion (@bof) on